• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sålda. Seiko dressare fr. 1973 och SÅLD [Cauny kronograf med Valjoux 7734]

ozzyozzy

Cartier
Säljer två vintageklockor:
1) OHPF! Seiko (vet ej ref) från 1973. Fin boett utan dings, går bra (ska kolla exakt tidshållning). Den silverfärgade tavlan är riktigt cool, den har börjat "mörkna". Det är ngn form av skräp på tavlan ca kl 6. Pris (700) 600 kr f2f i Sthlm eller i postens gröna.

2) SÅLD! En Cauny prima kronograf, gissningsvis från 70-talet även den. Schweiziskt ur som var populärt i ffa södra Europa back in the days. Inuti tickar ett Valjoux 7734. Denna går igång direkt när man drar upp den, byter datum vid kl.12 och kronografen funkar, men jag skulle gissa att den skulle må bra av en genomgång då kronografknapparna är lite tröga och den nollställer inte exakt på kl.12. Jag har dock insett att jag inte kommer kunna prioritera det och säljer den till ett bra pris istället. Pris 1800 kr f2f i Sthlm eller i postens gröna.

IMG_0579.JPG
IMG_0580.JPG
IMG_0581.JPG
IMG_0582.JPG
IMG_0583.JPG
IMG_0584.JPG
IMG_0585.JPG
IMG_0586.JPG
IMG_0587.JPG
IMG_0588.JPG
IMG_0589.JPG
IMG_0590.JPG


Retur enl. ök. Tack för möjligheten att annonsera!
 
Senast ändrad:
Topp