• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Söka i trådar efter ord eller inlägg av en användare?

Optimisten

Cartier
Först och främst vill jag säga att jag är imponerad av hur bra denna siten fungerar rent tekniskt. Utseendet, funktionerna och t.ex. notiser.

En fråga:

Kan man välja eller ange en specifik tråd, och däri sedan söka efter antingen inlägg av en viss medlem, eller efter ett visst sökord.

T.ex. antag att jag vill söka i dagens klocktråd efter alla mina egna inlägg. Eller om jag vill hitta alla inlägg med Breitling i texten i samma tråd.
 

max

Dancing Queen
Gå in i önskad tråd och använd sedan sökrutan längst upp till höger. Klicka i valet "sök endast i den här tråden".

På mobila enheter är det mig veterligen inte möjligt dock.
 

Optimisten

Cartier
Gå in i önskad tråd och använd sedan sökrutan längst upp till höger. Klicka i valet "sök endast i den här tråden".

På mobila enheter är det mig veterligen inte möjligt dock.

Tack så mycket! Sitter med en PC. Jag var så dum att jag inte tänkte på den sökrutan uppe till höger, jag klickade bara på menyvalet sök.

Någon admin kan ta bort hela denna tråden om ni vill så slipper jag skämmas... :) :dead:
 
Topp