Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt korrekt.Tycker det dräller av natos på eBay.
Finns massor av mörkblå natos i 22mm. Dock inte tvådelade.Fanns inte detta alltså?
Ja, har faktiskt funderat på det, men landat i att det är för mycket besvär (och en extrakostnad?) för ett band. Måste gå att få tag på ett enklare sätt.Du kanske kan använda dig av en sådan där fakeadress i Usa som sedan skickar till din adress i Sverige? Då skulle du ju kunna hugga bandet från Amazon.
Tack för tipset, men vill ha Nato/Zulu-looken.Sök på Cordura straps, inte hundra lika bilden men på't ungefär.
![]()
Den där kan jag sakna ibland. Var till och med och nafsade lite hos den nuvarande ägaren.Sök på Cordura straps, inte hundra lika bilden men på't ungefär.
![]()
Kom inte överens med boettformen men cordura strapet var grymt.Den där kan jag sakna ibland. Var till och med och nafsade lite hos den nuvarande ägaren.
Jamensepåfan! Tack!
Schysst! Ska nog prova jag oxå
Klart du ska! Och återigen tack för att du hittade vad jag letade.Det där såg inte dumt ut. Kanske skulle beställa ett jag också![]()
Inga problem. Hade köpt några naton där ett par dagar tidigare och ville minnas att jag sett nåt sånt när jag surfat runt på sidanKlart du ska! Och återigen tack för att du hittade vad jag letade.![]()