• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Söker 2-delat Nato/Zulu i mörkblått

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Behöver ett 2-delat NATO (alt Zulu) till min SKX. Letar efter ett mörkblått på 22mm. Enda jag har hittat fanns här (men de var slut enligt säljaren när jag beställde) och ett på Amazon (men de levererade inte till Sverige). Någon som har tips på var jag kan hitta detta?
s-l1600.jpg
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Du kanske kan använda dig av en sådan där fakeadress i Usa som sedan skickar till din adress i Sverige? Då skulle du ju kunna hugga bandet från Amazon.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Du kanske kan använda dig av en sådan där fakeadress i Usa som sedan skickar till din adress i Sverige? Då skulle du ju kunna hugga bandet från Amazon.
Ja, har faktiskt funderat på det, men landat i att det är för mycket besvär (och en extrakostnad?) för ett band. Måste gå att få tag på ett enklare sätt.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Fick mitt 2-delade zulu i dag. Helt perfekt till SKX:en. :)
Man får den lite grövre strukturen som jag gillar, men slipper att bandet känns lite för stelt och att klockan hamnar lite för högt som på ett vanligt zulu.
1130.jpg
 
Topp