• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Söker kontakt med "Marckus"

Joakim

Sugen
2-Faktor
av någon anledning kraschar sidan varje gång jag försöker läsa och besvara ett PM. Marckus, om du läser detta, jag har fått ditt PM, maila mig på tacjoakim "snabela" hotmail.com

Mvh // Joakim
 
av någon anledning kraschar sidan varje gång jag försöker läsa och besvara ett PM. Marckus, om du läser detta, jag har fått ditt PM, maila mig på tacjoakim "snabela" hotmail.com

Mvh // Joakim

Testa och logga in via någon annan Webläsare eller annan version av IE har samma problem på en av mina pc på jobbet som kör IE8, men inget strul på 10 & 11 vad jag märkt... (och SJÄLVKLART inget problem på Macen :cool: )

Pingar honom nedan

Marckus
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hej!

Som sagt, är det något Internet Explorer-strul så tänker jag inte lägga tid på att få det att fungera.
Det innebär att jag måste avaktivera en del funktioner som gör klocksnack till den dynamiska och lättnavigerade sida som den är, det tänker jag inte tumma på.

Jag rekommenderar att lyfta luren till IT-avdelningen. ;)
 
Topp