• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Söker kontakt med Mr.Sund

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Hej.

Jag sålde klockan till mr.sund f2f, inga konstigheter.
Jag har tyvärr inte kvar något telefonnummer till honom.
Inte mycket till hjälp :/
Hoppas det löser sig.

//Jonas.
 
Som sagt tidigare, väldigt skumt och personligen så tror jag någonting måste ha hänt, känns att det är alldeles för små pengar för att det ska vara någon medveten blåsning, konstigt hursom...
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Han var ju inne idag vid 14-tiden...

Jag funderade fö på att köpa denna, men det blev en annan sumo. Hoppas det löser sig. Jag tror som många andra att det inte är ngt skumt. För lite pengar.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Han kan ju ha blivit påkörd av en bil eller vad som hellest och familjen har kvar en iPad/dator som automatiskt går in på KS.

Jag manar till försiktighet med att dömma killen utan alla fakta (samt som sagts tidigare det är ju inga jättesummor det handlar om så en blåsning är inte det första jag tänker på)
 

jhm

Panerai
Kan väl inte så svårt att vaska fram numret till en anhörig? Sund är inget jättevanligt efternamn.


Finns 1948 personer i Sverige med det efternamnet... det kan ju ta en stund. Hoppas och tror också att det kanske hänt något och att han kommer tillbaka så fort han kan. (Ja för att förtydliga, jag hoppas ju inte att det hänt honom något, utan att han återkommer inom kort.) :)
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Finns 1948 personer i Sverige med det efternamnet... det kan ju ta en stund. Hoppas och tror också att det kanske hänt något och att han kommer tillbaka så fort han kan. (Ja för att förtydliga, jag hoppas ju inte att det hänt honom något, utan att han återkommer inom kort.) :)


Men inte så många som heter David i förnamn.
 

jhm

Panerai
Lugna och fina nu. ;)
mob.jpg
 

Marckus

Panerai
Min erfarenhet av Mr.Sund är mycket god. Minns inte alla detaljer, men i det stora hela gick det ut på att jag köpte en Omega, ~10' som det vart lite oförutsedda problem med. Hörde av mig om detta och fick generös ''kompensation'' av David som dessutom var en mycket trevlig person att göra med. Hoppas och tror att det finns en naturlig förklaring till denna ovisshet.

Hoppas det löser sig Smulan !
 

Smulan

Rolex
Tack för hjäpen alla här! Jag vill inte spekulera i varför det tog så lång tid och kontaken bröts, men det gick iaf inte som vi kommit överens i den fasen. Mr.Sund får väl komma med en förklaring här om han vill. Nu ska jag njuta av en fin dykare :)
 
Topp