• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Söker personer som kan mekanisk konstruktion och helst som arbetat med att skapa urverk

RUBEX

Breitling
Hej,

jag söker efter ingenjörer eller andra som har arbetat med mekaniska konstruktioner och som helst har arbetat med att ta fram urverk av olika slag.
Jag har lite idéer som jag vill realisera inom området.
Är intresserad av att komma i kontakt med både svenska och utländska experter.

Tack på förhand för tips
 

HSK

Patek
2-Faktor
Hej,

jag söker efter ingenjörer eller andra som har arbetat med mekaniska konstruktioner och som helst har arbetat med att ta fram urverk av olika slag.
Jag har lite idéer som jag vill realisera inom området.
Är intresserad av att komma i kontakt med både svenska och utländska experter.

Tack på förhand för tips
Det finns nog ingen på hela forumet som har varit med och utvecklat ett urverk, däremot finns det en stor mängd relevant kunskap. Det kanske är lättare att leta reda på någon med rätt kompetens om du förtydligar vad ditt projekt går ut på och vad det är du behöver hjälp med? 😊

Alt. att du vänder dig till aktörer som t.ex. Sjöö Sandström om det är urverksrelaterat.
 
Topp