• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Söker reservdel Tissot Navigator Lemania caliber 1341

Tompaz

Omega
Hej!
Nu har jag lämnat min klocka till urmager kvarneberg i danmark för service. En operating lever spring var trasig och en ersättare omega 861 kostar 1100. Är här någon som vet var jag kan få tag i en orginal ? Hittat på urdelar men finns inga hemma.
Mvh Tompaz
 

Bilagor

  • operating lever spring.jpg
    operating lever spring.jpg
    7.8 KB · Visningar: 63

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Det är nog bara bita i det sura och betala. Om en del även fungerar med omega så går priserna upp. Det är ju bara att se på de äldre tissot kronografer som delar delar med omega 321, en sådan kronograf kan gå på 10k att serva bara för att flera delar är identiska med 321 verket.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Det är nog bara bita i det sura och betala. Om en del även fungerar med omega så går priserna upp. Det är ju bara att se på de äldre tissot kronografer som delar delar med omega 321, en sådan kronograf kan gå på 10k att serva bara för att flera delar är identiska med 321 verket.
Snacka inte skit om gamla Tissotkronografer;)
 
Topp