• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT Söker Seiko 5606 5626

rogart-63

Pandion
Söker en trasig Seiko 5606 eller 5626 att fixa till . Har fått ett par star hjul att testa i stål från en kille i England . Detta är ju ett dilemma att plasthjulen går sönder . Så har ni en 5606 eller 5626 med trasig dag datum snabbinställning . Så fixar jag den for free . Om jag och George Times får nyttja den för lite test och se om hans delar passar . Annars får han förbättra .
Spännande projekt . Han gör massa delar till alla möjliga Seiko . Finns några hör som har glas till 6309/7548 i sina klockor. Pouge bom med kugghjul . Skruvar till batteri hållare 7548. Kulor till bezel. Små brickor till bom 6309.
Glasring till 6409)7548. Packningar till glas 6309 och 7548 .
Finns säkert mer . Men det är sånt jag testat och finns några här hemma .

Tillbaka
Topp