• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sökoptimera webbsida

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Någon som är kunnig i detta gebit?

Jag la ner många timmar på att skapa samt kontinuerligt sökoptimera en webbsida åt min mors företag och den hamnade top5 på Googles förstasida på en rad olika nyckelsökord.

Jag tänkte kolla till sidan i torsdags men märkte då att den låg nere. Jag connectade till webbhotellet för att se över saken men det var inga konstigheter där. Det visade sig till slut att hon glömt betala de 89 kr domänen kostar årligen...

Sidan hade legat nere i 2 veckor och nu är all sökoptimering i sjön. Söker jag på nyckelorden är jag inte ens på googles top20 sidor. Vidare har de inte ens kunnat skicka/ta emot e-post. Ganska bisarrt.

Om någon skulle kunna komma med lite tips för att rivstarta sökoptimeringen igen så är både jag och min mor tacksamma.

Allt gott!
 
Topp