• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sa någon rare?

easy rider

Brüno
2-Faktor
Här snackar vi ovanlig. Är nog den vackraste DJ jag sett och att den är i svintuffa Platinum gör ju inte saken sämre.

folWhVG.jpg


http://watchesinrome.it/watches_37.php
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag får bestämt hålla med :D

Rolex ref 6604
Important, very rare and fine 6604 in platinum
Probably a unique piece with an incredible original platinum bracelet
Exceptional black guilloche dial in mint condition
One of the rearest Rolex today on the market

img3_big.jpg

img4_big.jpg
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Fantastiskt skön och armbandet skojar man inte bort. Otroligt coolt men oj vad håret på armarna ska fastna.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Tidigare idag såg jag en bild på instagram och har sen dess inte kunnat sluta tänka på denna otroliga klocka..vill verkligen ha den där tavlan!

Ser nästan ut som att boetten tillhör en daydate
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Upptäckte den där firman i Rom via Hodinkee - typ ALLT dom har på hemsidan är ju ultrarare. Höll på att tappa hakan igår när jag bläddrade igenom den.

Laxrosa prototyp-Daytona, någon? Eller Tiffany PN?
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag skulle vilja se hela prislistan för allt de har i sortimentet just nu. Oman-Daytonas... $$$

Om någon fixar prislistan, publicera den gärna!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Såg att salmon-Daytonan var on hold nu. Slog du till? :greedy::happyhappy:

;)

Jag är trygg i min manlighet så jag skulle lätt sporta den där, men någon av deras 6239, eller en NOS 6265, känns mer lockande.

Galet sortiment hur som, den där 6542 GMT:n eller 1680:n i guld är ju helt galna båda två, jag skulle kunna ta vad som helst i den där listan och känna mig relativt nöjd. Fasen, det är sånt här som gör att man fastnar i vintage-träsket.
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
;)

Jag är trygg i min manlighet så jag skulle lätt sporta den där, men någon av deras 6239, eller en NOS 6265, känns mer lockande.

Galet sortiment hur som, den där 6542 GMT:n eller 1680:n i guld är ju helt galna båda två, jag skulle kunna ta vad som helst i den där listan och känna mig relativt nöjd. Fasen, det är sånt här som gör att man fastnar i vintage-träsket.

Jag skulle också lätt kunna bära den, men det är inte heller den jag skulle välja som nr 1 i deras utbud. Jag torskade på Milgaussen, 1675 Tiffany i 18k och givetvis alla PN. Samt min våta dröm 1655... Och... :)

Ja, ok. Ge mig vilken som helst så är jag på rosa moln!!
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Galet vacker klocka som nog har piffats upp en del!
Håller med om att bandet inte faller mig heller i smaken! Ett snyggt svart crockläder skulle göra susen!
 

poormans

Rolex
ouch!!!!!! webbingen imellan luggarna ska inte vara borstad undrar hur de tänkte men deras målgrupp bryr sing nog föga om orginalspec osv

grymt ovanlig referens och fin tavla men boetten är i mina ögon förstörd

cheers
christian
 
Topp