• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Saddleback leather thin briefcase

Produktinfo:
http://www.saddlebackleather.com/thin-briefcase?quantity=1&custcol1=L&custcol2=Chestnut&custcol3=Natura Pigskin&custcol15=Current

BILDER PÅ MIN HÄR
Eftersom det för mig är obegripligt hur man laddar upp bilder som inte redan har en URL på nätet så delar jag en folder i google drive.
https://drive.google.com/open?id=0ByK2D6cgOrFwU0E1c0QweGhhajg

vad den kostar ny:
+ 58$ i frakt, 12% tull och 25% moms. Med andra ord närmare 6000 kostar den att köpa i sverige. Den kan f.ö. bara köpas på nätet så även om man är i USA måste den beställas. Är väldigt nöjd med saddleback och tänkte köpa nya saddlebackgrejjer för intäkten från en eventuell försäljning, så jag säljer den inte för att jag är missnöjd, tvärtom sugen på mer/andra grejjer.

Skick:
Inbruten efter 2-3års användande. Börjar se lite sliten ut (vilket är hela poängen med saddleback, en använd/inbruten saddleback är snyggare än en ny), men på inga vis sliten i negativ bemärkelse eller att den skulle vara defekt på något sätt. Eller ja, det jag kan komma på är att det är ett litet cigarettbrännmärke på ovansidan, knappt några mm i diameter.

Om du aldrig hört talas om dem förut så är det en enorm kvalitet och de marknadsför sig själva med 100 års garanti och den något fåniga sloganen "they'll fight over it when you're dead". För den som är intresserad av kvalitet och produktionsprocessen finns många intressanta videos på sidan.

Affären måste göras senast måndag, företrädesvis i Stockholm! Kan möjligen tänka mig skicka den, men helst inte.

Pris: 3000kr eller högstbjudande

returpolicy: enklast att bara komma och se och klämma på den i verkligheten. tyvärr försvinner jag utomlands en längre tid på tisdag så kan inte erbjuda något öppet köp en längre stund

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp