• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sainte

Frobomm

Omega
Köpte en vintage Omega av Sainte.
Skickade snabbt som vinden och trevlig att ha att göra med hela vägen, 100 % Goodguy i min bok!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte klocka på distans av Sainte som beskrev som i fint skick, och uttagen Juli 2016. Tyvärr var skicket mycket sämre än jag förväntade mig och jag har köpt många gamla och nya klockor här på KS. Det saknades även länkbitar. Sainte vägrade köpa tillbaka klockan. Missnöjd och besviken. Rekommenderar ej.
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Sålde Exp II till Sainte. Snabb och smidig kommunikation och en trevlig f2f träff med lika smidig och snabb affär! Helt klart trevlig och goodguy i min bok.
 
Tjena. Sålde en Sjöö Sandström Royal Steel till Sainte. Inga problem, snabb deal, snabb överföring och inget "gnäll" eller "klagan" över att jag inte hann in med paketet på torsdag innan postavgång, utan Jhan fick tyvärr vänta ändå tills igår.
Men trots det inga sura miner Helt klart en GoodGuy i mina böcker!

Mvh Roffe P
 

EHedin

Cartier
2-Faktor
Sålde en Rolex till Sainte och det var en smidig affär med trevligt bemötande.
Kan varmt rekommendera att deala med Sainte :)
 
Topp