• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sambeställning av klockhållare

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
DSCF4537.JPG


Edit: ska swisha över den utlovade ölen så fort baksmällan lagt sig lite och jag hittar telefonen...
 

rogart-63

Patek
Lägger nog ordern imorgon . Vill ni vara med på sista resan på ett tag . Så hör av er med namn och adress och hur många ni vill ha .
unnamed (1) (1).jpg
 

rogart-63

Patek
Så nu är alla klockhållare beställda för denna omgången . Gjorde det i morse . Hoppas på att ha hållarna ute till er i slutet av nästa vecka .
 

rogart-63

Patek
Hållarna är skickade från Japan . Väntar dom vilken dag som helst . Börjar att skicka ut betalinfo . Tacksam för snabba betalningar. När hållarana kommer hem skickar jag dom så fort det bara är möjligt .
 

rogart-63

Patek
Dom var inte riktigt lika snabba denna gång . Just nu ligger paketet för tullbehandling i Stockholm . Det ser ut som om det inte landar hos mig förrän imorgon . Men över helgen ska jag hinna packa alla paket och skicka ut till er så ni har dom på måndag . Tack för tålamodet Roger
 

rogart-63

Patek
Alla påsar ligger på lådan . Bör komma imorgon eller senast tisdag . Om inte paketet kommer så kan det vara så att posten skickar ut en avi och ni får hämta på Ica eller vad det nu är för ombud . Problemet är att hållarna är lite högre än vad inkastet i brevlådan är .
 

Calfen

Panerai
Jag fick hämta min hos ett ombud dock inte det ombudet som stod på brevet jag fick av posten då paketet hade hamnat i Hornstull istället för Zinken pga av slarv av posten.

Förövrigt används klockhållaren nästan varje dag :)
 

rogart-63

Patek
Jag fick hämta min hos ett ombud dock inte det ombudet som stod på brevet jag fick av posten då paketet hade hamnat i Hornstull istället för Zinken pga av slarv av posten.

Förövrigt används klockhållaren nästan varje dag :)

Ja se Posten eller Postnord eller vad det nu heter ? .Det har inte blivit bättre precis . Men skönt att det kommer fram på nåt sätt ändå .
 

Bozz

Panerai
2-Faktor
:) Det kom en grön påse idag med en klockhållare och en gräddig AKO kola. Kolan var god och klockhållaren kanon fin. Jag fick omgående kritik av hustrun varför inte hon fått någon?
Jag får nog göra en egen beställning för att glädja hustrun och få ordning i lådan.
Vilken Japan handlare har du beställt från?
 
Topp