• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sambeställning av klockhållare

rogart-63

Patek
Fick tillbaka ett paket idag .Glömt skriva adressatens namn och adress . Mitt slarv . Men det är fixat :). Kommer en dag senare bara . Förlåt men jag slappnade av för snabbt .Men det löser sig sa han som sket i vasken :D
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Nu fattade jag Ako - temat i tråden. Hurra!

3aa02c4b32df37fb555204ee78d8c142.jpg
 

demondave

Rolex
Tror det varit så för många ?Dom är ju högre än 3 cm .Så posten säger ifrån och skickar ut en avi om att man får hämta hos ombudet .

Min postis är bra, han har med skohornet på rundan och lirkar in det mesta fastighetsboxen :) Ditt paket var inga som helst problem, återstår att se om dinkan jag väntar på nu går i eller hamnar på ICA.
 

rogart-63

Patek
Tack för leveransen sist! Behöver 5 till, om du beställer fler....
Har funderat lite på om det är fler som är sugna eller vill ha fler ? Men såg att dollarn är rätt dyr . Men kan man justera upp priset med en 10-15 kr så . Mina har funkat bra och kanske skulle behöva nån till. Omega f300 funkar bäst sittande i hållaren . Slipper massa högt resonansljud från hyllan på det sättet.
Vi kanske ska vänta tills semestrarna är över? Finns det nåt intresse?
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Har funderat lite på om det är fler som är sugna eller vill ha fler ? Men såg att dollarn är rätt dyr . Men kan man justera upp priset med en 10-15 kr så . Mina har funkat bra och kanske skulle behöva nån till. Omega f300 funkar bäst sittande i hållaren . Slipper massa högt resonansljud från hyllan på det sättet.
Vi kanske ska vänta tills semestrarna är över? Finns det nåt intresse?

Är intresserad! Kan man beställa flera?
 

december

Breitling
Önskar också 3 st.
Hittade hållarna på en japansk sida. Där står det att dom finns i två storlekar? L och S. Vilken storlek tog du hem?
 

rogart-63

Patek
Så här är det . Jag hade tänkt köra en sambeställning av dessa hållare här nu . Så i veckan tog jag kontakt med min gamla leverantör .Higucini.Inc .Nåt sånt . Skicka ett mail och fick svar dagen efter . Tyvärr så har produktionen av hållaren har lagts ner . Tråkigt är förnamnet . Vet inte vad man ska tänka sig istället ? Fanns nåt liknande på Amazon . Har ni några ideér so shot .
 
Så här är det . Jag hade tänkt köra en sambeställning av dessa hållare här nu . Så i veckan tog jag kontakt med min gamla leverantör .Higucini.Inc .Nåt sånt . Skicka ett mail och fick svar dagen efter . Tyvärr så har produktionen av hållaren har lagts ner . Tråkigt är förnamnet . Vet inte vad man ska tänka sig istället ? Fanns nåt liknande på Amazon . Har ni några ideér so shot .
Tråkigt!
Då hoppar jag de jag ville ha, och återkommer senare med mina forsknings resultat.

vänligen
 
Topp