• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Samla ingenjörerna!

figaro

Cartier
2-Faktor
Slänger upp bild av polarens som jag mäklar! Lite stor på mig men underbar!
image.jpg
image.jpg
 

Ponlarsson

Panerai
Riktigt fin klocka. Minns att någon här lade upp en bild på en Ingy med en röd- och vitrutig skjorta till som jag sedan inte kunnat få av näthinnan.
 

Igge

Panerai
Ups, fotot smet iväg innan jag hann skriva bildtexten, så här kommer den:

Inget ont om Rolex, I love them.
Men måste ärligt erkänna att efter 2 veckors oavbrutet bärande av min nya 323906 så var det en riktigt skramlig upplevelse att byta tillbaka till subben, 14060m. Imponerad av kvalitetskänslan i IWCn. Köpte den lite spontant på prov, men den har verkligen vuxit på mig, är hur nöjd som helst.
Jag blev även förvånad över hur elegant den är. Tyckte att rollen var en stilig sportklocka, men denna är nog snäppet elegantare samtidigt som den är sportig.

Fridens /i
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Vad får man ge för en begagnad 3239 idag? ingen i göteborgstrakten som är sugen på att byta klocka i en vecka? 3239 mot en Rolex 216570?
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Skulle säga 35-39 beroende på skick och om det finns garanti kvar.
Stämmer nog bra.
Efterfrågan verkar dock väldigt hög så de som säljer förväntar sig nog närmare 40 än 35. Jag har en köpesannons på 3239 ute och har fått förslag från 40-42k. Eftertraktad modell helt enkelt :)
 
Topp