• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Samlingar från samma tillverkare

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor

Fantastisk samling, så klart! Men känns det inte lite tomt att inte ha något nytt & speciellt på radarn? En del av tjusningen med detta är ju att tråna efter olika modeller.

Fast med din samling förstår jag att du är nöjd som det är, knepigt i-landsproblem med andra ord...
 
Några snabba bilder:

Rolex Daydate 1803
D5D55670-DD76-4852-ACDC-9F3990B7B805-1537-00000218EAF5910F_zps583abd6e.jpg

Så jävla bra bild, dock så vore det ännu bättre om Rosén hade haft Rosé tavla men det kanske inte finns :cool:
 
  • Like
Reactions: Wii

acce1999

Patek
2-Faktor
Jag samlar inte. Jag använder. Därför vet jag inte riktigt om jag vill ha mycket fler än 4-5 klockor. Ligger de bara så kan jag lika gärna sälja dem och göra roligare saker för pengarna.

Bra där! Så brukar jag också säga, men givet det så har jag någon någon klocka för mycket. Vet bara inte i vilken ände jag ska börja konsolidera... :confused:
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Har väldigt många klockor och kommer att sälja samtliga i närtid, och alla pengar kommer att gå oavkortat tilll barncancerfonden. Min hustru har drabbats av cancer och då inser man vad som är värt något i livet.

Hur kommenterar man det? Tänkte först att någon smiley saknades, att det jag läste var uttryck för någon form av ironi, men jag hittade ingen smiley och jag läste därför om texten ett par gånger. Och så fastnade jag i tankar ett ögonblick.

Sedan tryckte jag på "like", i brist på annat sätt att uttrycka mig.

A
 
Topp