- Pris
- 1
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Hej! Jag säljer flera fina plagg från min garderob. Jag låter bilderna tala sedan får du ställa en fråga i DM om du undrar något.
Skjorta från Casatlantic:
En fin vit skjorta med breda slag och enkel bröstficka. Storleken är L men jag skulle säga att det är en större M. Denna kommer från Casatlantic första lansering av deras sommarskjortor.
Pris: 500 kronor.
Skepparrock från Tiger of Sweden:
Här kommer en fin rock i mörkblå färg med breda slag som det ska vara på skepparrockar. Den har fina detaljer som får rocken att sticka ut. Storleken är 54, jag är 52 och enligt mig är den rymlig för att kunna använda en polo eller sticka tröja under.
Pris: 1000 kronor. / SÅLD.
Skjorta från Barba Napoli:
Här kommer en skjorta i storlek 41 i Barbas kollektion ”Dandy life”. Den är i en tunn manchester, orange färg och har cutaway-krage. Använt skick men bra skick.
Pris: 500 kronor. / SÅLD.
Dubbelknäppt kavaj från These Glory Days:
En dubbel i enligt mig mer slimvariant. Storleken är 52, den är lite längre och kommer i en behaglig grårutig färg. Knappt använd!
Pris: 600 kronor.
Etonskjorta:
Storlek 39 slim. Fin randig skjorta i vit och ljusblårandig färg i använt skick.
Cavalier 1:
Färg: rutig i färgerna blå,brun och krämvit.
Storlek: 52 (true to size)
Material: 38% ull, 31% bomull och 31% silke.
Cavaliere 2:
Färg: randig i färgen krämvit och ljusbrun.
Material: Fin bomull med blandning av linne.
Bältet går att ta av om man inte vill nyttja det.
Allt gott!
/T
Skjorta från Casatlantic:
En fin vit skjorta med breda slag och enkel bröstficka. Storleken är L men jag skulle säga att det är en större M. Denna kommer från Casatlantic första lansering av deras sommarskjortor.
Skepparrock från Tiger of Sweden:
Här kommer en fin rock i mörkblå färg med breda slag som det ska vara på skepparrockar. Den har fina detaljer som får rocken att sticka ut. Storleken är 54, jag är 52 och enligt mig är den rymlig för att kunna använda en polo eller sticka tröja under.
Pris: 1000 kronor. / SÅLD.
Skjorta från Barba Napoli:
Här kommer en skjorta i storlek 41 i Barbas kollektion ”Dandy life”. Den är i en tunn manchester, orange färg och har cutaway-krage. Använt skick men bra skick.
Dubbelknäppt kavaj från These Glory Days:
En dubbel i enligt mig mer slimvariant. Storleken är 52, den är lite längre och kommer i en behaglig grårutig färg. Knappt använd!
Pris: 600 kronor.
Etonskjorta:
Storlek 39 slim. Fin randig skjorta i vit och ljusblårandig färg i använt skick.
Cavalier 1:
Färg: rutig i färgerna blå,brun och krämvit.
Material: 38% ull, 31% bomull och 31% silke.
Cavaliere 2:
Färg: randig i färgen krämvit och ljusbrun.
Material: Fin bomull med blandning av linne.
Bältet går att ta av om man inte vill nyttja det.
Allt gott!
/T
Senast ändrad: