• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Samlingsnedskärning - Allt sålt!

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
4500kr
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Tar endast Swish eller banköverföring, pengarna ska vara på kontot innan jag skickar och jag skickar rekommenderat.

BE GÄRNA OM FLER BILDER VIA PM! :)

PM: Jag är i lumpen och kommer inte alltid ha tid att skicka klockor direkt. Då kan det dröja 1-5 dagar innan jag får tid att skicka! - JAG ÄR HEMMA MELLAN 14 NOV & 20 NOV OCH KAN DÅ SKICKA DIREKT! :)

Endast Zelos:en kvar nu.

Zelos Thresher GMT

- Köpt i Juli - nästintill oanvänd, skicket är verkligen superbra, så nära ny man kan komma utan att den har plast kvar. Supercool klocka men inte riktigt min grej nu när jag istället vill ha 2-3st klockor som funkar till det mesta.
Fullset så klart, med certifikat, låda, gummiband och länk.

Pris: 6500kr inkl. frakt. - PRISBUMP 5,750kr - SISTA PRISBUMP! 4500kr inkl. rek! :)
59C3E930-F96E-45EC-B0FF-A319732C97A3.jpeg



1. Certina DS First Chronograph Ceramic - SÅLD
- Fullset, köpt i somras. Bra skick. Kommer med länk, sailcloth och läderband. I mycket bra skick, lite hairlines på claspen så klart.
Mycket välgjord Certina med 200m WR, 27 juvelars ETA-kvartskronograf-verk av hög kvalité, keramisk vridning, grym finishing för priset, osv....

Pris: 3500kr inkl. frakt. PRISBUMP - 3,000kr - SÅLD
IMG_20200605_162108620.jpg



2. Squale 1521 Full Lume - SÅLD!
- Fullset, från December i fjol. Går mycket bra, är i fint skick men så klart med hairlines lite här och var samt smårepor på bezel. Denna modell ser bara bättre och bättre ut ju mer den används så jag hoppas att du som köper den kommer använda den rejält, för det är den värd :)

ETA 2824-verk, 500m WR, datum, full-lume tavla (min profilbild), legendarisk boett som bärs jätteskönt, osv. Kommer med originalgummi + Zuludiver extra-gummi som doftar vanilj, mums!

Pris: 5000kr inkl. frakt.

image.jpg


3. Squale 1515 Medium Vintage - SÅLD!
- Extremt cool klocka jag nästan aldrig använder, tittar mest på den då och då. Vill att den kommer till användning, gärna av någon Squale-entusiast som kan visa den mer kärlek än jag kan/vill.
Quartz, 34mm, fantastiskt bra skick på boett och tavla. Bezel har repor som lätt tas bort med polywatch om man vill, men jag skulle inte göra det. Mycket jämn och fin patinering som tyder på att det är originaldelar vi snackar om. Originalkrona i fint skick som funkar utmärkt. Quartzverket tickar på fint också som det bör.

Pris: 3000kr inkl. frakt. - PRISBUMP 2,750kr - SÅLD!

IMG_0234.jpg
IMG_0245.jpg
IMG_0246.jpg
IMG_0238 (1).jpg


4. Seiko King Turtle SRPE03K1 - SÅLD
- Köpt i Augusti, kommer som fullset med länk, kvitto, certifikat och ISOfrane-band från Borealis.
Tagit bort cyklopen med värme. Garantin gäller antagligen inte längre, därav bra pris.
På bild två ser du den enda anmärkningen på skicket jag hittar, en repa på vänster sida av boetten.
Urverket presterar på utan problem. Vattentätheten kan jag inte uttala mig om men den har klarat både dusch och bad i pool/hav utan några problem.

Pris: 3250kr inkl. frakt. - SÅLD!
A50BEA8A-8461-4DB7-BE94-D8F4B1A573B5.jpeg

IMG_0593.jpg

image (1).jpg
 
Senast ändrad:
Topp