• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Samma dilemma som varje juldag år efter år...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
vad skall man välja för klocka :eek:o_O:shifty:.

Det var helguld igår på Julafton, Hmm så idag får det nog bli halvguld, för att köra med helstål i morgon på annandagen. Tar tid att avvänja sig från helguld :D...


image.jpg
image.jpg
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Ja den där guldisen är sjukt fin så jag förstår dig. Men men det ser inte ut som att det går någon nöd på dig, mycket fint att välja på!
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Tvåtons suben? Man måste trappa ned efter helguld såklart. 12stegs klockprogrammet kanske vore något?
 

vonhall

Rolex
Tycker det är ett angenämt att ha möjligheten att kunna välja klocka :D Hade nog aldrig kunnat vänja mig vid att vara OWG!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Och jag som trodde det tog tid att vänja sig VID helguld. Har tex svårt att se när jag skulle kunna ha en helguldsRolex på jobbet. Alla klockor jag har är det ingen som reagerar på, men just där tror jag gränsen går
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bongo-Bongo Bigmc еsе fransiga jeans
Gäller inte här men I New Orleans!

Citerar lite text från Magnum Bonums, skateboard backe :D .
Galerians gång e vårt andra hem.. Ner ner ner nerför backen ner!!
Min vän... Jag bodde i princip i Gallerians gång. Vann en del slalomtävlingar på min bräda... Hette den Turner?!.. Minnet sviktar men Magnum Bonums odödliga hits glömmer man inte. ;-)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Och jag som trodde det tog tid att vänja sig VID helguld. Har tex svårt att se när jag skulle kunna ha en helguldsRolex på jobbet. Alla klockor jag har är det ingen som reagerar på, men just där tror jag gränsen går

Är lika dant på mitt jobb, ingen bryr sig för fem öre, fast och andra sidan så är det ganska så skönt kan jag tycka.
 

Perpetual

Cartier
2-Faktor
Enkelt: Stål på förmiddagen till julegröten och morgonpromenaden. TT på eftermiddagen till lutfisk och julöl. Helguld på kvällen till kryddsnaps och dans runt diskokulan!
 

Nexus

Panerai
Tvåton är väl klockvärldens motsvarighet till metadonprogramet för den som behöver landa lite från guldklockorn, så kör hårt på G/S
 
Topp