• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sammanfattningsvis och summan av kardemumman för denna vecka blir...

oskarponken

Panerai
Dina köp har verkligen gjort mig glad senaste veckan. På fyra köp har du prickat in fyra helt fantastiska klockor. Begäret efter en Milgaus börjar bli riktigt jobbigt. Vad kom vi fram till i tråden om att köpa klockor på kredit nu igen? :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Saknar min Milgauss när jag ser dessa bilder..grattis till en bra vecka

// Danne


Hehe...förstår att du saknar den, den är grymt nice. Finns bara två sätt den kan lämna mig, det ena är en personlig konkurs och den andra är att jag går och trillar av pinn!


 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dina köp har verkligen gjort mig glad senaste veckan. På fyra köp har du prickat in fyra helt fantastiska klockor. Begäret efter en Milgaus börjar bli riktigt jobbigt. Vad kom vi fram till i tråden om att köpa klockor på kredit nu igen? :)



Tack! Jag känner igen känslan Haha, fast det är nog inget man kan rekommendera trots att suget finns :clown: :confused: :hungry:
 
Topp