• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Samson32

Samson32

Silver
2-Faktor
Hej lämna gärna ett omdöme om ni gjort affär med mig (köpt eller sålt)

Med vänlig hälsning, JJ

Köpte precis nyligen en Tudor Black Bay Dark av Samson32 och allt fungerade perfekt
Kommunikation, klockans kondition, snabb leverans mm
100 % Goodguy !

Träffade @Samson32 på en trevlig uteservering i Götaland. Det visade sig vara ett mycket trevligt möte. Jag hade gärna stannat halva dagen och pratat klockor med denna kunniga GG. Affär gjordes i 100k plus-klassen. Raka besked! Jag återkommer gärna till denna gentleman för nästa affär. 100% SAFE!

Samson32 handlar klocka av mig face to face, Coronasäkett förstås.
Givetvis i samband med en kopp Java å lite klocksnack.
Inga som helst problem
Absolut Good GG

Det blev en super trevlig och smidig f2f med @Samson32 sålt två klockor och köpte en till vilket jag endast kan kommentera som en positiv upplevelse, rekommenderas varmt 100% GG!

Köpt av denna hedersman och allt var som det ska vara till100%. Allt från packning, leveranstid till skick och beskrivning.
saknade dock en f2f affär men kanske nästa gång.
Det som köptes var ett ur i 30ish klassen.
stort TACK för en bra och smidig affär.
/Bolio

Köpte en klocka av Samson32 igår kväll över en burgare. Snabba svar och trevligt bemötande på mina frågor före. Klockan helt enligt hans beskrivning. En ärlig och kunnig kille som ville att jag skulle vara helt nöjd. Rekommenderar absolut att göra affärer med honom!

Gjorde en f2f affär och sålde en klocka till gentlemannen @Samson32 . Väldigt trevligt! Uppskattade också en mycket trevlig pratstund oss emellan! Hoppas våra vägar möts i framtiden. 100 procent GG!

Tillbaka
Topp