• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad San Martin: homage till japanskt 60-tal späckad med godis

Pris
2400
Returpolicy
Nej. Om inget annat uttryckligen är avtalat.
Bilder Skickat
  1. Ja
Fin och välbyggd klocka. Nyligen inköpt. Jag har burit den nån dag. Väljer att inte behålla den eftersom jag nu insett att jag helst vill ha klockor med platt och inte välvt glas. Eller safir som det är i detta fall.

Se youtubeklippet från ”Just One Moore Watch” om varför denna klocka är ett bra köp.


Detaljer:
  • Diameter 40mm
  • Höjd 14mm
  • Safirglas
  • C3 lume med bra drag
  • Armband i rostfritt stål
  • Keramisk vridring
  • Seiko NH35 automtaiskt urverk
  • Vridringen går att snurra men är trög
  • Solida ändlänkar

… och resten av beskrivningen får bilderna stå för.

1.jpeg


2.jpeg


3.jpeg


4.jpeg


5.jpeg


6.jpeg


7.jpeg


8.jpeg



Jag köpte den för 2400 och tänkte sälja den för samma. Då har jag tagit smällen med tull och därtill hörande avgifter.

Byten är endast aktuellt om du har en Seiko 7002 som är fin eller en svart NTH näcken.
Överlämnar gärna F2F i Stockholm till forummedlem med referenser .
Om klockan skickas betalar köparen valfri frakt.
Betalning via Swish.
Retur? Nej. Om inget annat uttryckligen är avtalat.

Referenser:
https://klocksnack.se/threads/nisse-pärlemo.83063/#post-2106070


Tack KS för ett fantastiskt forum!
 
Senast ändrad:
Topp