• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad San Martin SN017-G (v3) sub homage

Appel

Omega
Pris
1500 sek inklusive frakt inom Sverige
Returpolicy
Ska inte behövas men kan diskuteras
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en homage klocka från San Martin. Modellen heter SN017-G. Blå “sunburst” urtavla, blå ceramic bezel. Se produktblad från tillverkaren nedan för specifikationer. Beställde den 2021-05-21 och har använt den ca en vecka totalt. Finns små, små spår av användning men klockan är i väldigt fint skick knappt utan några synliga spår av användning. Bilderna ger en ärlig bild av skicket.

När jag kollade idag ligger den ute för 252$ ny från Kina. Skickas med orginalbox, garantikort, badge, extra länkar och ett litet verktyg. Då jag är osäker på hur intresset är för denna typ av klocka lägger jag ut den billigt. Priset är inklusive frakt inom Sverige.

Detta är min första annons här på KS och vill därför sköta mig extra noga.

Först kommer här ett produktblad taget från tillverkaren. De övriga bilderna har jag tagit själv.

SanMartinSN017-G_ScreenShot.jpg
SN017-G_01.jpg
SN017-G_02.jpg
SN017-G_03.jpg
SN017-G_04.jpg
SN017-G_05.jpg
SN017-G_06.jpg
SN017-G_07.jpg
SN017-G_08.jpg
SN017-G_09.jpg
 
Senast ändrad:
Topp