- Pris
- 2500kr
- Returpolicy
- Ja, Inom 24h
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer min San Martin Vintage GMT "Pan-Am" i nära nyskick, inköpt i slutet av augusti.
Schysst vintage inspirerad "Pan-Am" homage med ett kinesiskt Hangzhou mod 2836GMT verk som plussar strax under 5 spd. Har märkt att kronan har en tendens att hoppa över första positionen (uppdrag) när man skruvar upp den och går direkt till andra positionen (GMT) men det är inget som påverkar själva gången, jag har bara tryckt tillbaka den till första positionen för att drag upp urverket och sedan ställt allt som vanligt, är klockan dessutom i rotation som jag har haft den så är det inget man märker av förutom första gången man ställer tiden. Länken har 4st avtagbara länkbitar och 2st justeringshål på klaspen och går att justera ner till 16,5-17cm. Kommer med box och garantikort med 2 års garanti kvar. Finns i Stockholm
Pris: 2500kr -3000kr, 3300kr, 3700kr, 4200kr
Retur: Ja, inom 24h
Tack KS för annonsplats och ett grymt forum!
San Martin GMT Specs:
Schysst vintage inspirerad "Pan-Am" homage med ett kinesiskt Hangzhou mod 2836GMT verk som plussar strax under 5 spd. Har märkt att kronan har en tendens att hoppa över första positionen (uppdrag) när man skruvar upp den och går direkt till andra positionen (GMT) men det är inget som påverkar själva gången, jag har bara tryckt tillbaka den till första positionen för att drag upp urverket och sedan ställt allt som vanligt, är klockan dessutom i rotation som jag har haft den så är det inget man märker av förutom första gången man ställer tiden. Länken har 4st avtagbara länkbitar och 2st justeringshål på klaspen och går att justera ner till 16,5-17cm. Kommer med box och garantikort med 2 års garanti kvar. Finns i Stockholm
Pris: 2500kr -
Retur: Ja, inom 24h
Tack KS för annonsplats och ett grymt forum!
San Martin GMT Specs:
- Case material : 316L Stainless steel
- Case back : 316L Stainless steel
- Case size : 40mm x 13.6mm
- Lug width : 20mm
- Strap : 316L Stainless steel bracelet
- Strap length: 8.5 inch
- Bezel : Full lume sapphire bezel insert
- Glass : Sapphire crystal
- Dial : Black / White
- Lume : Swiss C3 Super-luminova
- Movement : Mechanical automatic (Hangzhou mod 2836GMT)
- Crown : Screw down crown
- Water resistance : 200m
Senast ändrad: