- Pris
- 10000
- Returpolicy
- Retur inom 24 timmar från mottagande oavsett anledning. Båda ska vara nöjda. Klockan tillbaka i samma skick som den lämnade mig. Frakten betalas av köparen.
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu en Sandoz vintage dykare i den ovanliga 40 mm super compressor-boetten, troligen från 60-talets andra hälft.
Boett i rostfritt stål, 40 x 47 mm, i bra vintageskick. Av allt att döma aldrig polerad. Titta på bilderna och avgör själva. Inre dykring fungerar utan glapp och med god friktion. Den nedre kronan är en ersättningskrona, se bild.
Urverket, gissar att det handlar om ett AS 1901/1903, ska enligt tidigare ägare ha blivit servat för något år sedan. Dokumentation saknas, men jag har inte funnit någon anledning att tvivla på det, eftersom det håller tiden inom ca. +30 s/24 h och skiftar datum som det ska.
Sunburst urtavla i vad som kan beskrivas som närmast felfritt skick.
Priset är head only och exklusive REK
Boett i rostfritt stål, 40 x 47 mm, i bra vintageskick. Av allt att döma aldrig polerad. Titta på bilderna och avgör själva. Inre dykring fungerar utan glapp och med god friktion. Den nedre kronan är en ersättningskrona, se bild.
Urverket, gissar att det handlar om ett AS 1901/1903, ska enligt tidigare ägare ha blivit servat för något år sedan. Dokumentation saknas, men jag har inte funnit någon anledning att tvivla på det, eftersom det håller tiden inom ca. +30 s/24 h och skiftar datum som det ska.
Sunburst urtavla i vad som kan beskrivas som närmast felfritt skick.
Priset är head only och exklusive REK