• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Berns

Patrik.L

Omega
Köpt en klocka i 30+ klassen av Sanremo. Allt var som utlovat. Smidig och snabb dialog vilket ledde till en lika smidig och snabb affär.
Gör gärna affär igen. GoodGuy!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka i 65t klassen av trevlige Fredrik. Inga konstigheter, allt som utlovat, bra packat och skickat värde. En trevlig affär rakt igenom :) Klart Good Guy!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Sålde en 1665’a i 130’klassen f2f. Trevlig kille o trevliga luncher blev det oxå. Trots lite strul från min sida så löste denna gentleman det hela med bravur o jag kan inget annat än säga att han är en klar GoodGuy i mina ögon!
Gör mer än gärna affärer med @Sanremo igen, eller bara tar en trevlig pizza lunch;)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Köpte en grym ST69 av @Berns som jag numera även kallar min vän. Blir inte mer GoodGuy än så o jag gör gärna affärer igen i framtiden:)
 
Had to ask Berns for some pictures of his lifestyle item which unfortunately didn't lead to a deal. But nice, helpful and gentle. Tack för din tid, Berns.

Goodguy!
 

jacob355

Breitling
100% Goodguy!
Köpte på distans, Berns hade goda omdömen så kändes säkert att swisha i förskott. Skickade bilder och video innan han skickade, allt kom som beskrivet!
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt till mister @Berns! Seriös och trevlig kontakt, inga som helst konstigheter.

Givetvis 100% good-guy som har mina varmaste rekommendationer :)
 

n1tro

Panerai
Köpte en 1016 av @Berns och det var en supersmidig affär rakt igenom. 10/10, 100% goodguy. Väldigt lösningsorienterad. Tack och hoppas vi möts igen någon gång!
 

EssexX

Panerai
2-Faktor
Blixtsnabb byteshandel F2F genomfördes med en mycket trevlig KS:are. Gör gärna affärer med @Berns igen. Utan tvekan en äkta GG.
 

RobRoy

Panerai
2-Faktor
Sålt delar till Fredrik i 35k klassen där affären gick hur snabbt som helst! 100% gg!
 
Senast ändrad:
Topp