• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Cartier santos 18K

Berling

Basic
Pris
62500
Returpolicy
Vi kommer överens
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu säljer jag eller byter denna yuppiesnurra mot annat kuligt.
Endast klocka, inga tillbehör. 29mm och automat dvs "Herrmodellen".
Drivs av ett Eta 2671, ingen servicehistorik men legat runt - 9 spd på armen då jag mätt. Glas lite repigt, stenen i kronan inte helt symmetrisk.
23 länkbitar vilket gör att den räcker till för skapligt rejäla armar, bifogar bild där ni kan se hänget på cirka 18,5 cm arm.

Säljes på Swish för 62500:- eller bytes mot kuligt kvalitets-ur. Pengar ner, byten rakt av eller byten med en liten skvätt pengar upp.

Pm för vidare diskussion.
Drar tillbaka om jag ångrar mig men självklart inte under affär.
Tack KS för möjlighet!
Allt gott.

IMG-20191002-WA0006.jpg
IMG-20191002-WA0004.jpg
IMG-20191002-WA0002.jpg
DSC_1519.JPG
DSC_1514.JPG
DSC_1510.JPG
DSC_1491.JPG
DSC_1482.JPG
DSC_1481.JPG

Senast ändrad: