• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad SARB017 Alpinist

Phenixfox

Basic
Motvilligt lägger jag ut min Alpinist som har fått för mycket konkurrens och kommer bli liggande mestadels. Köpt på Seiya Japan mars/april 2016.
39mm av hög kvalitet och känsla. Magiskt grön urtavla med gulddetaljer som viskar om 30-talet. Datum i negativ vilket passar grymt bra. Lite hairlines från vanligt användande. Går som den ska och inget att anmärka på. Sitter idag på ett grymt skönt grönt armband från italienska ColaReb, som lyfter hela klockan några snäpp till. Orginalbox medföljer.
Fler bilder kan fås vid önskemål.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka klockan, dock inte under pågående affär.

Pris 3200:- på originalband, 3500:- på ColaReb. Båda priser inkl REK frakt.
Retur: Nej
Frakt: Posten REK. Kommer packa väl men jag tar inte ansvar för postens hantering.

Bilagor

• IMG_0757.JPG
    IMG_0757.JPG
    153.8 KB · Visningar: 2,258
  • IMG_0717.JPG
    IMG_0717.JPG
    106.9 KB · Visningar: 915
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp