• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

6BB08B35-1FD4-409D-B94F-F0A92389AC87.jpeg
 
Har alltid Àlskat sarb017 men sÄlt den 2 ggr eftersom jag tyckt att den Àr för liten. Hur stor Àr egentligen den nya Spb121, har sett bÄde 40mm och 38,5?
NÄn som testat bÄda och vet hur skillnaden upplevs?
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Men Àr den inte lite mer Àn 38? Har för mig att det finns artiklar och videor som tar upp det. Nu pratar jag om SARB017, det Àr fullt möjligt att den Àndrats nÄgon mm till nya generationen (som inte ens heter Alpinist!).

Kolla efter en recension/video dÀr skjutmÄttet Äker fram, det brukar vara bra. Eller om nÄgon hÀr kan mÀta sin. :)
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Men Àr den inte lite mer Àn 38? Har för mig att det finns artiklar och videor som tar upp det. Nu pratar jag om SARB017, det Àr fullt möjligt att den Àndrats nÄgon mm till nya generationen (som inte ens heter Alpinist!).

Kolla efter en recension/video dÀr skjutmÄttet Äker fram, det brukar vara bra. Eller om nÄgon hÀr kan mÀta sin. :)

TGV brukar alltid ta fram skjutmÄttet :)

Letade igĂ„r natt efter TGV:s senaste alpinistvideo men hittade den inte 😱
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor

Fivevalve

Breitling
VÀldigt nöjd med det hÀr armbandet mÄste jag sÀga!

Sportigt och ganska elegant om jag fÄr sÀga det sjÀlv. Mjukt, ventilerat och smalnar av mot spÀnnet sÄdÀr snyggt som ett tropikgummi gör.
Sail cloth alltsÄ, vilken grej!


139526344_758405488121096_4199979272774790112_n.jpg
 
Topp