Alpinisten fick hänga med till jobbet idag. Får se om länken åker på igen nu när det börjar bli varmare
Fan vad bra den är ändå. Har nog aldrig varit med om en klocka som varit i mer behov av AR däremot...
Skönt att vi är överens där. Du har tydligen upplevt avsaknad av AR. Jag vet faktiskt inte med mig att jag "reflekterat" över det!
Really? Jajaja, jag gillar också dåliga skämt, who am I kidding? Märker inte av avsaknaden av AR så mycket när klockan sitter på armen men den är sjukt svår att ta bra bilder på.
Varför har du lagt in en bild på en buske? Nä, Rolex är väl inte heller särskilt bra på det där, haha.
Fick precis tillbaka sarben efter en tur till Norge. Den började släpa oregelbundet och ibland upp mot 20 minuter på ett dygn så fick ett helt nytt urverk monterat. Nån annan som haft strul med ett 6R15-verk?
Har problem med min men det är för att den åkt i backen. Vad fick du betala? Är sugen på att få min fixad.
Trist! å det följde inte med nått originalkvitto eller garanticert? Garantin ska vara personoberoende sålänge man kan visa att uttaget skett inom x år. Försent nu ändå kanske... ¯\_(ツ)_/¯
https://shop.hodinkee.com/products/...tion-alpinist-spb089j9?variant=13835022827595 Synd att de inte behöll guldnuffror och -visare. Annars riktigt fin!
Gör sig riktig bra med blå tavla! Hur fan kan man ha missat detta släpp dock? Blir en beställning direkt
Någon som mätt sin alpinist? Alltid specad som 38 men jag tycker min känns större. Den nya på hodinkee var specad som 39,5 men måste ju vara samma case? Har inget skjutmått så frågar här..
Mätte min nyss med skjutmått. Jag mätte från strax över 2 till strax över 8 på tavlan och fick då 39,19mm .
Ajdå håller med dig, hade nog varit snyggare med en matt blå tavla. Som det såg ut att vara på bilden
den blåa jäveln dyker upp i alla feeds på facebook nu och en sak förbryllar mig för vissas är väldigt matta och andra sunburst! kan det ha blivit något produktionsfel och dom släpper dom ändå? lär väl bli premium på vissa då kanske?!