• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Jag vet faktiskt inte riktigt. Jag har bÄde oyster (strapcode), jubilee (original twotone) och brunt lÀder. It's all good! Jag Äterkommer dock snabbt till lÀnk efter byte till annat, vilket iofs kan bero pÄ att jag tycker om lÀnk vÀldigt mycket. Strapcodes grejer Àr bra pÄ den sÄ du satsar rÀtt dÀr.
NÄgon i trÄden som har Äsikter om huruvida alpinisten Àr bÀttre lr sÀmre med lÀnk lr Àr detta endast en smakfrÄga enligt flertalet? Kör just nu en diskret Nato i grÄtt men övervÀger ett strapcode oyster. Frun Àr mer för lÀderband i brunt...
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
Och bilder! Inte vÀrldens bÀsta bild med den pÄ oyster men...
IMG_20181220_101206.jpg

IMG_20180120_111326.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
NÄgon i trÄden som har Äsikter om huruvida alpinisten Àr bÀttre lr sÀmre med lÀnk lr Àr detta endast en smakfrÄga enligt flertalet? Kör just nu en diskret Nato i grÄtt men övervÀger ett strapcode oyster. Frun Àr mer för lÀderband i brunt...
Det Àr helt och hÄllet en smaksak. Tycker personligen att den gör sig riktigt bra pÄ oyster! :)
 

Ur-snygg

Panerai
2-Faktor
SÄ Àr det! Som konsumentvÀgledare bör man ÀndÄ nÀmna just att strapcodes oyster Àr mycket bra. Om man nu ÀndÄ Àr inne pÄ att köpa oyster menar jag. Den Àr numera rÀtt dyr tack vare den svenska zlotyn. Watchgecko har ocksÄ bra oyster som Àr lite billigare.
Det Àr helt och hÄllet en smaksak. Tycker personligen att den gör sig riktigt bra pÄ oyster! :)
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
SÄ Àr det! Som konsumentvÀgledare bör man ÀndÄ nÀmna just att strapcodes oyster Àr mycket bra. Om man nu ÀndÄ Àr inne pÄ att köpa oyster menar jag. Den Àr numera rÀtt dyr tack vare den svenska zlotyn. Watchgecko har ocksÄ bra oyster som Àr lite billigare.
Ja, det Àr lite trist att kronan Àr sÄ löjligt svag nu men som du sÀger sÄ tycker jag att man ska köra pÄ ett frÄn Strapcode, de gör riktigt bra grejer. :)
 

Gustaf B

Breitling
BestÀllt ett strapcode oyster nu. Det Àr nÀstintill samstÀmmiga omdömen om det sÄ jag lyssnar in erfarenheten o kör. Tack för infon/vÀnligheten till en gröngöling hÀr pÄ KS.
 

Orrna

Cartier
NÄgon i trÄden som har Äsikter om huruvida alpinisten Àr bÀttre lr sÀmre med lÀnk lr Àr detta endast en smakfrÄga enligt flertalet? Kör just nu en diskret Nato i grÄtt men övervÀger ett strapcode oyster. Frun Àr mer för lÀderband i brunt...
Jag kör min pÄ en orginal-oyster frÄn seiyajapan, tycker den Àr ruskigt bra i det.
Dock Àr brunt lÀder alltid snyggt men föredrar lÀnken
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Fan, skulle inte sÄlt alpinisten! Inte helt lÀtt att hitta en i nyskick nu, om man inte vill betala rejÀlt med pengar.
 

Maqroll66

Breitling
Alpinisten sÄldes pÄ 6 min!
Snacka om ketchupeffekt efter att ha vÄndats i veckor angÄende ev. annons.. .....
DSC_0002.JPG
 
Topp