• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

rgladh

Omega
B4F96285-000B-410F-AA74-1FE84A989E1D.jpeg
"Sitt still nu vovven sÄ ska husse bara ta nÄgra bilder"
 

HampusJ

Cartier
2-Faktor
Precis som trÄdstartaren skriver.
Har aldrig varit direkt intresserad av Seiko, men SARB Àr ett undantag! En klocka som skapar "Need to have!"
Den gröna urtavlan och det bruna lÀdret fÄr en att gÄ igÄng!

Vi fÄr helt enkelt avvakta och se om 2019 blev Äret dÄ jag inskaffade en :seiko:
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
SÄldes nya pÄ Gnomon hÀrom dagen, men de tog slut vÀldigt snabbt. HÄll utkik dÀr, kan ju komma in ett parti till! :)
Men de vet att ta betalt! ;) (beror ju dock pÄ att man inte bor i Amerika). Landar in pÄ ca 6.5k med moms och allt. NÀstan dubbla priset mot vad den gick för nÀr den var i produktion!
 

Blackan

Breitling
Har tyvÀrr ingen bild men haft klockan sen 2013! Inget att tveka pÄ bara att köpa!
FÄr inte sÄ mycket handledstid lÀngre men kommer nog aldrig sÀlja, var sugen i typ 2 Är innan jag slog till, sÄ typ kÀnner igen mig med TS :)

Riktigt bra finish och guldet gifter sig vÀl med det gröna :)
 

kapahoo

Omega
Det finns eventuellt massor med förslag redan i trÄden och jag Àr antagligen dÄlig pÄ att hitta. Om man vill ha ett band liknande originalbandet som inte Àr Hirsch Duke, vad tar man dÄ?
 

Dreammastr

Breitling
Har sjÀlv funderat pÄ den mÄnga gÄnger, men den svarta rehaut'en gör att jag har tvekat. Hur mycket stör det i verkligheten?
 
Topp