• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Jonvafan

Omega
Det plÄgar mig att alpien Àr ett sÄnt bandmonster, men jag vill bara bÀra den pÄ brunt lÀder, företrÀdesvis mocka. Kaaanske borde testa oysterlÀnk dock...
DSC_0734.JPG
Jag har oysterlÀnk men den slutar alltid pÄ natoband ÀndÄ. Det Àr ju lÀtt och bekvÀmt i alla vÀder :)
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Har övertrasserat min klockbudget sÄ hÄrda prioriteringar behöver göras :(
:(

Samma hÀr tyvÀrr, denna gÄng dock alpinisten stanna, för tillfÀllet. Det blev en dyr historia, och tanken var just att det skulle hindra mig frÄn att sÀlja.

Du Àr vÀlkommen tillbaka nÀr suget blir för stort och klockfonden tillÄter. :)
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
:(

Samma hÀr tyvÀrr, denna gÄng dock alpinisten stanna, för tillfÀllet. Det blev en dyr historia, och tanken var just att det skulle hindra mig frÄn att sÀlja.

Du Àr vÀlkommen tillbaka nÀr suget blir för stort och klockfonden tillÄter. :)

Tackar! Dom nya alpinisterna utan kompass ser riktigt lÀckra ut mÄste jag sÀga :)
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Bra! Ingen ska fÄ sÀlja utan att stÀllas till svars hÀr i trÄden :D
Jag brukar sjÀlv fÄ höra det nÀr jag sÀljer en uppskattad pjÀs, t ex alpinisten. ;)

Edit: kom just pÄ att jag ju faktiskt la ut min hÀrom veckan lol. Jaja, men man vet aldrig. Det Àr inte lÀtt att vara velig klockintresserad med begrÀnsad budget.
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Jag brukar sjÀlv fÄ höra det nÀr jag sÀljer en uppskattad pjÀs, t ex alpinisten. ;)

Edit: kom just pÄ att jag ju faktiskt la ut min hÀrom veckan lol. Jaja, men man vet aldrig. Det Àr inte lÀtt att vara velig klockintresserad med begrÀnsad budget.

Precis, finns för mÄnga klockor att prova med en begrÀnsad budget. Har tvÄ smÄbarn sÄ det lÀr dröja vÀldigt lÀnge innan jag och frugan blir dinc:ar igen :p
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Precis, finns för mÄnga klockor att prova med en begrÀnsad budget. Har tvÄ smÄbarn sÄ det lÀr dröja vÀldigt lÀnge innan jag och frugan blir dinc:ar igen :p
NÀr de fyller trettio sÄ kan du nog köpa nÀsta klocka för dagens ungar Àr som Jesus - de bor hemma tills de Àr trettio och gör de nÄt sÄ Àr det ett under. :)
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
NÀr de fyller trettio sÄ kan du nog köpa nÀsta klocka för dagens ungar Àr som Jesus - de bor hemma tills de Àr trettio och gör de nÄt sÄ Àr det ett under. :)

Hoppas verkligen inte det! Frugan och jag sparar sÄ att vi kan hjÀlpa dom med deras första bostad. FÄr la se hur vÀrlden ser ut 2031 nÀr den första tar studenten :D
 

Jonvafan

Omega
Hoppas verkligen inte det! Frugan och jag sparar sÄ att vi kan hjÀlpa dom med deras första bostad. FÄr la se hur vÀrlden ser ut 2031 nÀr den första tar studenten :D

Samma hÀr. VÄr första tar studenten 2029. KÀnns lÄngt borta ÀndÄ.
Min fyller snart 1! FÄr se vad han sÀger nÀr han tar studenten och pappa rÀcker över alpinisten som var med nÀr han föddes. Eller nÀstan, blevaakut snitt och man fick inte bÀra klocka i operationssalen om man inte var narkoslÀkare för hon hade dÄ klocka. Hur som helst lÀr han frÄga vad fan det hÀr Àr och om han inte kan fÄ en riktig klocka istÀllet för den dÀr konstiga lilla gröna saken med dÄligt linjerad kompassring som Àr bra till absolut ingenting :D
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Min fyller snart 1! FÄr se vad han sÀger nÀr han tar studenten och pappa rÀcker över alpinisten som var med nÀr han föddes. Eller nÀstan, blevaakut snitt och man fick inte bÀra klocka i operationssalen om man inte var narkoslÀkare för hon hade dÄ klocka. Hur som helst lÀr han frÄga vad fan det hÀr Àr och om han inte kan fÄ en riktig klocka istÀllet för den dÀr konstiga lilla gröna saken med dÄligt linjerad kompassring som Àr bra till absolut ingenting :D

Han kommer sÀkert uppskatta presenten. SjÀlv fick jag vid min student en femhundring i nÀven av far min tillsammans med orden att det kanske blir nÄgot av mig trots allt :hilarious:
 
Topp