• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sarb033 bytes (eller säljes)

Case

Panerai
I princip ny Sarb033. Spaltmeter är skrivet om dess förträfflighet och value for money, båda här på forumet och annorstädes.

Fullset, köpt original för drygt en vecka sedan. Mycket bra skick, endast några mindre märken på spännet på länken. Vi klickar inte hundra, är ute efter något lite mer detaljerat eller tooligt.

Jag är intresserad av byten, upp eller ned nån lusing kan funka. Letar främst efter Seiko, divers eller andra Sarb, Sarx motsv men även Marathon Navigator eller dykare eller annan klocka i militärstil, alternativt något med GMT eller 12h. Helst inte större än 42mm men undantag kan göras, tex för Sumo.
Byt och sälj värde runt tre papp tycker jag verkar rimligt. Utöver box, cert etc slänger jag med ett svart Hirschband i buffelläder som passar perfekt för en mer dressad look.

Kom med förslag! :)

Nedan tre bilder. De två första på min, den sista snodd från internet.
26506339ee997bd5780969f21afe8f76.jpg

3e6e1d39d28f8d939935e322c761837d.jpg


cb4a42ea2b852751eddb2b8c09ac9186.jpg
 
Topp