• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sarb033 och sarb017

Jeppeza

Basic
Hej!

Jag är ny här på forumet så skulle posten ha hamnat fel så får ni gärna säga till.

Jo, det är så att jag är på jakt efter en sarb033 eller sarb017 och söker efter tips på vart man skulle kunna tänkas få tag på någon av dessa modeller?

Allt gott!

Hej!

Jag är ny här på forumet så skulle posten ha hamnat fel så får ni gärna säga till.

Jo, det är så att jag är på jakt efter en sarb033 eller sarb017 och söker efter tips på vart man skulle kunna tänkas få tag på någon av dessa modeller?

Allt gott!
Det låg en sarb017 på köp & sälj igår för 4500:-

Hej!

Allt gott!

Fast man får inte annonsera efter klockor förrän efter ett visst antal inlägg har jag för mig. Kan det vara 50st godkända poster?

Det är det du kringgår genom att göra en ny tråd av det ute på forumet istället.
Knappast avsikten att det ska fungera så skulle jag tro. I så fall vore det väl bättre att ta bort den regeln så det åtminstone hamnar på rätt ställe.

Fast man får inte annonsera efter klockor förrän efter ett visst antal inlägg har jag för mig. Kan det vara 50st godkända poster?

Det är det du kringgår genom att göra en ny tråd av det ute på forumet istället.
Knappast avsikten att det ska fungera så skulle jag tro. I så fall vore det väl bättre att ta bort den regeln så det åtminstone hamnar på rätt ställe.
Hej, du har nog rätt. Ska se om jag kan ta bort inlägget så att det inte stör. Tack för info!

Jag verkar inte kunna lista ut hur man tar bort ett inlägg här i forumet. Tips mottages !

Tillbaka
Topp