• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen SARG015 mot SARG007

Bozz

Panerai
2-Faktor
Jag har med ålderns rätt övergått från att vara dressare till dykare och skogsmulle. Jag föreslår därför i första hand ett byte SARG015 mot SARG007.
Min SARG015 är uttagen av mig från Seija 2015-03-09. Den är i nyskick och bara provad inomhus, jag kan inte se några som helst skador på den. Tavlan är mörkt blå/lila och svår att fotografera så att färgen framstår. Bandet är i blått läder samt försett med viklås.
Klockan kommer komplett med cert, låda, hangtag, instruktionsbok.
Data:
Features
  • Movement: Seiko 23-Jewel 6R15 Caliber Automatic (self-winding, hand winding, hacks)
  • Case: Fine brushed finished stainless steel, 42.2mm diameter x 12.4mm thick
  • Back: Exhibition screw-in back
  • Crystal: Curved, scratch resistant sapphire
  • Band: Blue leather with deployant clasp. 20mm lug
  • Water Resistant: 100 meters
I första hand byte annars är den din för 2500:- inkl rek frakt.
Jag bifogar några bilder där den första bilden är lånad för att du skall få en uppfattning om färgen på tavlan.

Sitter du på en fin komplett SARG007 och inte vill byta är jag en intresserad köpare.

Referenser: https://klocksnack.se/threads/bozz.43403/

Tack KS för att jag är med i bästa forumet.
58226464c4be8a356d28a840fee47439.jpg IMG_0104.jpg IMG_0106.jpg IMG_0107.jpg IMG_0116.jpg IMG_0118.jpg IMG_0119.jpg IMG_0125.jpg
 
Senast ändrad:
Topp