• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Schipol, följetången

M021

Rolex
2-Faktor
Ännu en hemresa, denna gång med lite tid för klockspottning.

Denna gång hade dom 116619lb inne. Jäklar vad fin, lite orolig ang den kommande prishöjningen, dock fick jag inte tummen u denna gång..

d7SxvdO.jpg
 

M021

Rolex
2-Faktor
Generell prishöjning eller bara den modellen?
Den är riktigt fräck i vilket fall.
Senaste prishöjningen rolex gjorde var sep 2012, generellt har det.skett 1 gång om året, så det är att vänta en prishöjning på alla modeller, beroende på guldpriset så kan guldmodellerna i vissa fall vara högre
 

M021

Rolex
2-Faktor
114060 5000eur
Sky dweller rose 26000

Kan agera ombud mot en öl/kaffe ev taxi transport ;)
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Frågar man i butikerna så är det ALLTID en prishöjning på gång väldigt snart. Att blir en "prisjustering" är ju klart. Det som är oklart är när den kommer att ske.
 

M021

Rolex
2-Faktor
För helt ny i butik tycker jag €5k låter rätt bra om "vem som helst" kan få köpa till det priset. Ligger inte euron på ca 8,6? Blir strax över 43 ksek
Tycker också det är bra pris, inga krav på varudeklaration då den är köpt i EU. I teorin kan varudeklareribg krävas upp till 5år efter på varor köpta utanför.

Då jag köpte min Ap fanns en pytteliten orutmån då den var 3v gammal från.fabrik, så där finns säkert någon 1000lapp
 
Topp