• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Schott Classic Perfecto® Leather Motorcycle Jacket Style 118

Number 6

Basic

Classic Perfecto® Leather Motorcycle Jacket Style 118​

A men's classic leather motorcycle jacket, the Perfecto® 118 features U.S. sourced, drum-dyed, hand-cut, heavyweight naked cowhide.

Inte att förväxla med Schotts enklare modeller. Detta är the real deal. Inköpt 2015 i Soho/NYC i Schotts egen butik.
Oerhört lite använd. I princip nyskick.
Storleken är 40 (dvs 50/medium med våra mått mätt). Jag är 189cm och 88kg och borde nog skaffat en 42a.
Har för mig att jag tog den något längre modellen som är två tum längre.

Kostar nu $875 (+ en hel del till i frakt etc) att få till Sverige.
Eller €995 från Broadway & Sons.
Man får väl räkna med ca 10k idag oavsett var man köper den.

Långskott att sätta ut denna måhända, men OM det finns någon Marlon Brando / Ramones fan som är ute efter klassikernas klassiker så kan jag tänka mig att avyttra den. Finns i GBG och den som känner sig manad får gärna prova jackan.

PRIS: Har ingen lust att slumpa bort den med tanke på att jag har fler fingrar än gånger den är använd så 5k känns fullt rimligt.
Är jag helt ute och cyklar så ge ett vettigt bud🙂

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp