• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Schyssta människor!

Veratio

Cartier
Det finns schyssta människor på många ställen, men jag tror faktiskt att klockfolk står ut!

För ett tag sedan köpte jag en fin Breitling Super Avenger av Jonaz på forumet. Allt frid och fröjd, trevlig säljare och en härlig klocka, speciellt på gummi/zulu på sommaren! Vit urtavla. Fin!

Fick ett PM av Chattras på forumet häromdagen! Där skriver han att han ägde klockan innan Jonaz och hade hittat några länkbitar som saknades! Dom vill man ju gärna ha! Sagt och gjort, igår så låg dom i min brevlåda! Helt suveränt och väldigt uppskattat!

Så, tack Chattras, samt en eloge till hela klockfolket!



Niclas L
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har varit med om något liknade när Sundtröm skickade en TT jubilee länk till mig. Kan bara hända här :happyhappy:
 

Bolio

Panerai
Riktigt bra gjort, det dyker upp den typen av historier här lite då och då och det är alltid lika kul att läsa om dom.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Har hängt på en jävla massa forum och kan instämma i att klockfolk överlag har vettig personlighet. En gissning är att det beror på en perfektionistiskt ådra i kombination med fåfänga (fåfänga behöver inte nödvändigtvis vara något negativt).
 
Topp