• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seagull 1963 38mm från dec 2019

Alex Taól

Omega
2-Faktor
Pris
1600 kr
Returpolicy
En hederssak :)
Bilder Skickat
  1. Ja
Ute igen.

Till förmån för annat får jag även låta denna klassiker vandra vidare då den inte får den handledstid som den förtjänar. Sällan buren alltså :)

Det finstilta:
  • Inköpt via Watch Unique 2019-12
  • Kommer "fullset" ink. orderbekräftelse från Watch Unique
  • Solid caseback
  • Kommer på ett svart nato med tillhörande nato i "militär"-grönt. Bra skick och inte särskilt slitet.
  • Den blanka boetten är faktiskt skonad från en större mängd hairlines även om en del ytliga sådana finnes. Det finns en ytlig hairline i plexit, det finns även något som liknar en minimal u-formad ytlig spricka/repa. Jag har försökt fånga detta så gott det går. Syns i vissa ljus. Sammantaget beskriver jag skicket som gott!
  • Fungerar som förväntat

F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning.

Swish is king!

GG-tråd: G-G-G-God Guy

Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen! :)
 

Bilagor

  • IMG_1862.jpg
    IMG_1862.jpg
    358.8 KB · Visningar: 70
  • IMG_1865.jpg
    IMG_1865.jpg
    778.7 KB · Visningar: 73
  • IMG_1866.jpg
    IMG_1866.jpg
    426 KB · Visningar: 61
  • IMG_1868.jpg
    IMG_1868.jpg
    362.5 KB · Visningar: 66
  • InkedIMG_1866_LI.jpg
    InkedIMG_1866_LI.jpg
    429 KB · Visningar: 73
  • IMG_1867.jpg
    IMG_1867.jpg
    862.2 KB · Visningar: 32
Senast ändrad:
Topp