• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seamaster 120

Onelund

Rolex
Så snygg

funderar på om jag ska ta mina semesterveckor till Danmark och leta Omegor, eller har du redan köpt upp alla i bra skick :)
 

tdn-dk

Panerai
Denna er köpt i Danmark, men manga af mina klockar er köpt i Sverige. Omega klockor är dyra i Danmark och ofta i ett värre tillstånd.

Men du er välkommen på semester i Danmark!!

Mvh. Thomas
 

Onelund

Rolex
Denna er köpt i Danmark, men manga af mina klockar er köpt i Sverige. Omega klockor är dyra i Danmark och ofta i ett värre tillstånd.

Men du er välkommen på semester i Danmark!!

Mvh. Thomas


Får ett par år sedan var vi nere i Aabenraa, min sambo blev väldigt förtjust så vi kanske får ta en roadtrip genom Danmark

tack för du delar med dig, vad har du i årsmodell 72?
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Ett fantastiskt skick genomgående, fina bilder och lagom med info...uppskattar verkligen din närvaro på KS.

Jag blir nyfiken på vad du "saknar" i din samling förutom referensen 2425 Suverän? :)
 

tdn-dk

Panerai
Ariste:

2913-2914-2915 men de er mycket dyra.

I øjeblikket er jeg mycket til Jumbo vintage Omega'er (+ 37 mm. utan krone)

Jeg mangler også meget vintage Seamaster 300 men de også meget dyra.

Mvh. Thomas
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Vilka fina Omegor Thomas! Har mycket dålig koll på detta märke. Det finns en del omega fantaster på KS. Det är
lätt att förstå varför! Vilket skick och vilken uppställning!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Ariste:

2913-2914-2915 men de er mycket dyra.

I øjeblikket er jeg mycket til Jumbo vintage Omega'er (+ 37 mm. utan krone)

Jeg mangler også meget vintage Seamaster 300 men de også meget dyra.

Mvh. Thomas
Härlig målsättning, ser fram mot att följa din väg mot graalarna...:)
 
Topp