• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

seamaster o sub ägare, true or false? lol

Boris Balkan

Fark you!
Han är så jävla rolig. Se sedan hans filmer som Paul Pluta (som påstås vara hans verkliga namn) där han är seriös och talar till och med väl om även Archies hatobjekt no1 Tag Heuer.
 

Owaysis

Cartier
Musiken och bilderna på lyxartiklar i början av hans videos känns så jävla deprimerande.. Dock är han sjukt skön :)
 

J&B

Omega
Lagom skön snubbe! Förutom det uppenbara att den lyxiga Archie klär sig sämre än en it-konsult från Järfälla på sin farbrors begravning, har så taskiga nagelband att jag hade svårt att kolla på klockorna (förutsatt att det var han som höll i dem) och är så osmaklig att han tar en bild på LV-bagaget i sin "Luxury channel" för att framstå som glassig så har han noll koll själv.

Det är oerhört kul med folk som tror att bara för att man har en Patek så är man en connoisseur. Har svårt att tro att herrn uppskattar klockor annat än för dess status och för att de är dyra.

Med det sagt är det kul att någon som har en Sub är så korkad att han inte känner till Jaeger och inte kan ha ett tillstymmelse till klockintresse. Råkar själv ha Sub (iofs no date som han verkar acceptera och som är senaste tillskottet) men har även en Jaeger jag haft sedan länge och klockor råkar vara ett stort intresse eftersom jag tidigare jobbade med det i fem år. Archie, njaaee, du verkar själv vara "an uneducated dickwith"

Ledsen för mitt rant, blev lite irriterad :banghead:
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Han är ju underhållande på ett visst sätt. Men hans idéer och hur han uttrycker dem säger ju mer om vilken pajas med komplex han är än någonting annat.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Han är rolig faktist, underhållande att lyssna på. Men skulle det komma någon mindre glad man emot honom skulle Archie säkerligen börja gråta... :cool: - det är ju lätt att vara stor i munnen bakom en datorskärm....
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
En australisk neanderthalare. Om det enda argument du kan anföra mot en klocka är att säga, typ 100 gånger, att de enda som har dessa klockor är "fuckwhits" (obs stavning) ja då har man inte mycket att komma med. Jävla pucko. Who is the real fuckwhit now, I wonder?
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Men han gillar Tudor :)


Archie gillar allt han själv har i samlingen just vid det tillfället, säljer han det så blir det skit värt för honom.
Provokatör? Ja, men även pajas.
I hans rundtur i huset har de inte ens råd med gardiner men lyxväskorna finns lite överallt... Skum kille :rolleyes:
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Archie gillar allt han själv har i samlingen just vid det tillfället, säljer han det så blir det skit värt för honom.
Provokatör? Ja, men även pajas.
I hans rundtur i huset har de inte ens råd med gardiner men lyxväskorna finns lite överallt... Skum kille :rolleyes:
Jag vet, men har tittat lite på vad han lägger ut på youtube och om inte annat så var det mycket att skratta åt.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Archie gillar allt han själv har i samlingen just vid det tillfället, säljer han det så blir det skit värt för honom.
Provokatör? Ja, men även pajas.
I hans rundtur i huset har de inte ens råd med gardiner men lyxväskorna finns lite överallt... Skum kille :rolleyes:


Jag tror faktiskt att hela upplägget med några LV väskor och lyx-klockor i en sunkig gammal lägenhet är planerat. Jag tror och tycker i så fall att han gör en grym skådespelarroll som den osköna egocentriska översittaren... :)
 
Topp