• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sean Connery - störst....

Airbus

Guld
Friends Of KS
Otroligt sorgligt att denna mest självklara Bond gått ur tiden. SUB ikväll - närmare än så här kommer jag inte hans referenser.

Vila i frid och tack för många klassiska filmögonblick

24D7ADBB-DEAF-4801-AF55-316B76A03D41.jpeg
1DF44156-D516-4832-B4CC-615FEF469542.jpeg

Senast ändrad:
Otroligt sorgligt att denna mest självklara Bond gått ur tiden. SUB ikväll - närmare än så här kommer jag inte hans referenser.

Vila i frid och tack för många klassiska filmögonblick
24D7ADBB-DEAF-4801-AF55-316B76A03D41.jpeg
Otoligt tråkigt att han lämnat oss, men han har även lämnat flertalet grymma filmer bakom sig så han kommer aldrig att bli bortglömd!
1604170960531.png

Jag förstår kopplingen.
Det känns lite osmakligt att vrida en kändis död till "Kolla på min Rolex"

Lol X3
Om du tycker att det är osmakligt att visa sin Rolex så kan jag garantera att du kommer att bli triggered i 4 av 5 trådar.

Själv tycker jag att det är ett ypperligt tillfälle att visa sin Rolex. Faktum är att jag kan inte komma på ett enda tillfälle där det skulle vara osmakligt att göra detta.

Att avstå från att visa sin Rolex däremot gör
man bara när man besöker Hufvudstaden av uppenbara anledningar.

Min S-radar gör så stora utslag att jag måste lämna in den på service när jag läser ditt inlägg. :wtf:

Lol X3
Om du tycker att det är osmakligt att visa sin Rolex så kan jag garantera att du kommer att bli triggered i 4 av 5 trådar.

Själv tycker jag att det är ett ypperligt tillfälle att visa sin Rolex. Faktum är att jag kan inte komma på ett enda tillfälle där det skulle vara osmakligt att göra detta.

Min S-radar gör så stora utslag att jag måste lämna in den på service när jag läser ditt inlägg. :wtf:

Rolex folk är speciella, förstod att vissa inte skulle fatta.

Senast ändrad:
Lol X3

både radarn och pallet kan nog behöva en servie låter det som ;)

Varför dra upp något som är 33 år gammalt? Varför har du inte startat en tråd om detta innan?

Vad spelar det för roll hur gammal det är? Jag såg Joe Rogan lägga upp klippet på Youtube nyligen, visste inte om det innan. Jag tog upp det för att skapa en nyans i en annars hyllningstråd. Det finns flera sidor av en människa.

Hur vet du att han inte ändrat inställning till detta? När är historien inte längre dig till last? 30år? 40år? 50år? 100år?

Mycket möjligt han ändrat inställning till det, det kan jag inte svara på. Jag kan heller inte svara dig på hur länge historien ligger till last, det är nog från fall till fall skulle jag tro.

Tillbaka
Topp