Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otoligt tråkigt att han lämnat oss, men han har även lämnat flertalet grymma filmer bakom sig så han kommer aldrig att bli bortglömd!Otroligt sorgligt att denna mest självklara Bond gått ur tiden. SUB ikväll - närmare än så här kommer jag inte hans referenser.
Vila i frid och tack för många klassiska filmögonblick
![]()
Fast om du inte förstår kopplingen mellan Sir Sean Connery och Rolex så är du på fel forumSean Connery har dött. Här är min Rolex.
![]()
Jag förstår kopplingen.Fast om du inte förstår kopplingen mellan Sir Sean Connery och Rolex så är du på fel forum![]()
Jag förstår kopplingen.
Det känns lite osmakligt att vrida en kändis död till "Kolla på min Rolex"
Lol X3
Om du tycker att det är osmakligt att visa sin Rolex så kan jag garantera att du kommer att bli triggered i 4 av 5 trådar.
Själv tycker jag att det är ett ypperligt tillfälle att visa sin Rolex. Faktum är att jag kan inte komma på ett enda tillfälle där det skulle vara osmakligt att göra detta.
Att avstå från att visa sin Rolex däremot gör
man bara när man besöker Hufvudstaden av uppenbara anledningar.
Min S-radar gör så stora utslag att jag måste lämna in den på service när jag läser ditt inlägg.![]()
både radarn och pallet kan nog behöva en servie låter det somLol X3
Om du tycker att det är osmakligt att visa sin Rolex så kan jag garantera att du kommer att bli triggered i 4 av 5 trådar.
Själv tycker jag att det är ett ypperligt tillfälle att visa sin Rolex. Faktum är att jag kan inte komma på ett enda tillfälle där det skulle vara osmakligt att göra detta.
Att avstå från att visa sin Rolex däremot gör
man bara när man besöker Hufvudstaden av uppenbara anledningar.
Min S-radar gör så stora utslag att jag måste lämna in den på service när jag läser ditt inlägg.![]()
Vad vill du åstadkomma då?Inte för att sänka tråden eller idolen.....
Vad vill du åstadkomma då?
Tack för ditt värdefulla bidrag till KLOCK-forumet.Visa en annan sida av honom.
Tack för ditt värdefulla bidrag till KLOCK-forumet.
Hur är en tråd om Sean Connery i avdelningen Lifestyle ett värdefullt bidrag till KLOCK-forumet? Hur är avdelningen ens det?Tack för ditt värdefulla bidrag till KLOCK-forumet.
Det får du fråga någon annan om. Tråden var klockrelaterad.Hur är en tråd om Sean Connery i avdelningen Lifestyle ett värdefullt bidrag till KLOCK-forumet? Hur är avdelningen ens det?
Visa en annan sida av honom...
Varför dra upp något som är 33 år gammalt? Varför har du inte startat en tråd om detta innan?
Vad spelar det för roll hur gammal det är? Jag tog upp det för att skapa en nyans i en annars hyllningstråd. Det finns flera sidor av en människa.
Hur vet du att han inte ändrat inställning till detta? När är historien inte längre dig till last? 30år? 40år? 50år? 100år?
Att han vågar slå en kvinna under en intervju! fy!Inte för att sänka tråden eller idolen.....
Att han vågar slå en kvinna under en intervju! fy!