• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Secret Santa 2014 - Paketöppningtråd

Onelund

Rolex
Jag har packat och knåpat och tänkte skicka imorgon, den adresserade borde då ha paketet på onsdag eller torsdag :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Måste man vänta till julafton? Börjar bli lite otålig :rolleyes: Postade mitt paket idag så ska nog vara framme i tid.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag börjar få ågren.....Vad hitta på......:confused:....... Men så är det med alla julklappar, sistaminutensyndromet!
 
Fick mitt paket idag, lite skadat men allt verkar okej...jag kör en öppning...

E16CB896-B485-4DAB-8153-07A6612949F2_zps1ntujzg8.jpg


Verkar vara godis och natos....
65D6778B-D0D1-442C-B9CB-F10D5B3D7D21_zpsjzj8nl0q.jpg


Yup...

CE3B3BEB-09C1-430C-934D-551599850C3E_zpsuhdpot88.jpg


Sköna färger, det blå är en riktigt skön sommarblå färg, ska testas på SubC inom kort...

5BB02C4F-F0F7-4F41-95A6-D972A0249B2E_zpssqun3plz.jpg



TACK så mycket Secret Santa!!!!!!!!
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Beställde en julklapp den 1:a dec, fick mail idag att den är försenad, hoppas bara att den hinner till mig i tid för ompackning och sedan vidare till den glada KS:aren.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Nja... Vill ge ett like för fina julklappar, men jag kan inte like:a för tidiga julklappsöppningar!
Julafton är ju för böfvelen 2 veckor bort! Sansa er för f-n! :rage:

(å för säkerhets skull: ;) )
 
Topp