• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Secret Santa 2014 - Paketöppningtråd

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
TACK TOMTEN!!!

2014-12-17 23.31.03.jpg
Sjukaste :D
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag är inte med.. men undrar hur ni gör sen. Väntar ni på nästa jul för att skicka vidare det som ni inte vill behålla eller tänker TS tillåta en "bort bytardag" . Gräset är alltid grönare på andra sidan. :)
Jag varken förbjuder eller uppmanar till bortbyten, det är upp till var och en. Men man kan väl i alla fall sköta det snyggt om man vill byta bort något :)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Som jag väntat! Sitter och skriver uppsats (surfar på KS var 5:e minut) så ramlar det in genom brevlådan!
2014-12-18 13.38.01.jpg
2014-12-18 13.39.50.jpg
Ett nato, ett zulu, juleskum(!) och en Blå/svart insert till SKX
2014-12-18 13.40.08.jpg

Närbild. Grymt! Kan jag variera SKXen ännu mer :) Men vet någon vad de svarta klisterlapparna är? Bara skydd för inserten eller har de någon funktion?

Tack secret santa! ~
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Min Secret Santa är ett geni!


Vad är detta?!
image.jpg
image.jpg


Hmm.. Straps känns inte aktuellt.
image.jpg


Men Gud så kul!!! Och personligt!!
image.jpg

image.jpg


Tack snälla Secret Santa för en väldigt personlig klapp! Du måste ha haft ett elände att hitta några gångbara bilder. Jag är ju inte direkt en mästerfotograf.. :)
Det här gjorde mig iaf väldigt glad!

Få se hur glad fru blir när hon kommer hem. För nu sitter den uppe. :D
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Min Secret Santa är ett geni!


Vad är detta?!
image.jpg
image.jpg


Hmm.. Straps känns inte aktuellt.
image.jpg


Men Gud så kul!!! Och personligt!!
image.jpg

image.jpg


Tack snälla Secret Santa för en väldigt personlig klapp! Du måste ha haft ett elände att hitta några gångbara bilder. Jag är ju inte direkt en mästerfotograf.. :)
Det här gjorde mig iaf väldigt glad!

Få se hur glad fru blir när hon kommer hem. För nu sitter den uppe. :D
Fantastisk! Bäst hittills!
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hehe ni är för sköna!
image.jpg

Hm ett till kuvert?
image.jpg

Men vad är detta, ännu ett?
image.jpg

Någon behagar vara skojfrisk...
image.jpg

Äntligen!!!
image.jpg

Vad är nu detta? Ser ut att glimmra..anar jag guld???
image.jpg

Tack min Secret santa!! Du visste att det saknades guld i Kottens låda! Nu kan jag vara med i fräsiga guldklubben med alla andra coola grabbar!! Skoj att få en klocka!
Obligatorisk WS:
image.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Fan så fint! Har ju tillgång till plotter (jätte stor skrivare) på skolan. Att jag inte tänkte på det, skriva ut den man ficks klocka i jätte format. Hur fett?
 

CLT

Rolex
Känns som att det borde vara många som inte öppnat/fått paketet än. Någon som tänk vänta till julafton?
 
Topp