• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Secret Santa 2014 - Paketöppningtråd

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Då var alla adresser utskickade!

Hoppas att alla får riktigt fina paket! :D Jag tänkte att vi kan öppna dem på samlad plats så vi kan se och diskutera allt kul som kommer!

Då flera har frågat mig samma fråga; värdet på vad du skickar inte det viktigaste, men ett minimikrav på värdet av ett par NATO-band eller dylikt får anses vara praxis sen förra året :) Man kan självklart ge för mer om man vill, det tror jag bara personen i fråga uppskattar. Men gå inte helt bananas, en splitter ny klocka som jag vill minnas att Camo00 fick förra året är i överkant av prisspektrat :)

Dock en allvarligare sak. Om man inte skickar ett paket kommer jag att hänga ut alla som inte gör detta i deras Good guy / Bad guy-tråd. Att inte ge bort ett paket när man får ett är riktigt taskigt enligt mig..
Men sådant hoppas jag att vi slipper!
God Jul och hohoho
// Adam
jul.jpg
 

almeyero

Panerai
Har jag missat något eller måste presenterna vara klockrelaterade? Vore logiskt att det är så då det är ett klockforum men nu har jag suttit och "stalkat" personen och hans inlägg här på KS som som jag ska ge till och styrt upp en perfekt present baserat på det, dock är den inte klockrelaterad..

Blir jag lynchad nu? :(
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Har jag missat något eller måste presenterna vara klockrelaterade? Vore logiskt att det är så då det är ett klockforum men nu har jag suttit och "stalkat" personen och hans inlägg här på KS som som jag ska ge till och styrt upp en perfekt present baserat på det, dock är den inte klockrelaterad..

Blir jag lynchad nu? :(
Jag tycker det är jättekul att du tagit dig tid att hitta på något personligt! Inga högafflar för min del :)
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Märker ni brevet med något så man fattar att det är från sin secret santa på klocksnack?
Äh, det fattar man kanske.
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
En fråga? Hur skickar ni? Med rek och med avsändare eller normalt postpaket utan avsändare och med risk för att posten fuckar upp?
 

Lowe92

Cartier
En fråga? Hur skickar ni? Med rek och med avsändare eller normalt postpaket utan avsändare och med risk för att posten fuckar upp?

Postade normalt och hoppas på att posten klarar av att reda ut det hela trots julkaos! Kan även tillägga att jag har fått hem ett paket som inte var REK från en hemlig jultomte.
 
Topp