• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Secret Santa 2017- The Tråd

Subby

Rolex
Jultiden närmar sig och då är det dags för en jultradition för KS, nämnligen Secret Santa.

Anmälan sker till mig via PM, då skriver man sina adressuppgifter. Man behöver även skriva i tråden att man är med, när jag gillar en kommentar i tråden så är dennes anmälan klar för utlottningen.

Anmälan stänger 30:e november kl. 23:59, Utlottningen sker ett par dagar efteråt så att alla hinner skicka sina paket innan postnords julkatastrof drar igång.

Efter utlottningen PM:ar jag samtliga deltagare med ett KS:nick och personens adressuppgifter. En deltagare får absolut inte avslöja sig, händer det något under transporten av paketet eller liknande så tar ni det med mig och jag vidarebefordrar det till mottagaren.

Du, som deltagare, har ansvaret att skicka paketet i god tid så paketet kommer fram innan jul. De som inte skickar något överhuvudtaget kommer förmodligen hängas ut om denne inte har en giltig ursäkt, eller så kan jag PM:a @Gummo så han kan ta ut sin ilska från SS2015 på den personen :D

Så fort första paketet ligger i mottagarens brevlåda så PM:ar personen mig om det och jag startar en paketöppningstråd.

Ha en fortsatt trevlig helg mina klockvänner!
 
Topp