Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Herregud vilken prestationsångest som precis uppstod.Idag kom mitt paket
Stort tack tomten !
![]()
![]()
Och en klassisk bild på handleden
![]()
HahaHerregud vilken prestationsångest som precis uppstod.
Ja fy faan vad sur jag fortfarande är på att den aldrig kom fram! Hade kunnat bli en riktigt snygg Landsort. Jag hade länge ett svagt hopp om att brevet skulle dyka upp efter att ha legat och skräpat i någon gammal postsäck, men nu har jag helt givit upp hoppet.....Det har ju gått fel förut... väntar fortfarande på din datumram
Ja men konstigare saker har ju hänt. Vi får ge posten 1 år innan vi ger upp heltJa fy faan vad sur jag fortfarande är på att den aldrig kom fram! Hade kunnat bli en riktigt snygg Landsort. Jag hade länge ett svagt hopp om att brevet skulle dyka upp efter att ha legat och skräpat i någon gammal postsäck, men nu har jag helt givit upp hoppet.....
Åhh, den klassiska Landsort-trådenJa fy faan vad sur jag fortfarande är på att den aldrig kom fram! Hade kunnat bli en riktigt snygg Landsort. Jag hade länge ett svagt hopp om att brevet skulle dyka upp efter att ha legat och skräpat i någon gammal postsäck, men nu har jag helt givit upp hoppet.....
Vilken?Åhh, den klassiska Landsort-trådenHade nästan glömt den.
Idag kom mitt paket
Stort tack tomten !
![]()
![]()
Och en klassisk bild på handleden
![]()
Jag skickade mitt 5 december men fortfarande inget i tråden.
Samma här
Håller med!Om ni har fått men är sååååå tråkiga och ska vänta tills julafton att öppna, så lägg bara upp en bild på paketet så avsändaren kan andas ut.![]()
Jag skickade mitt 5 december men fortfarande inget i tråden.
Samma härSamma här
Har du fått upp granen redan?Tomten har visst redan börja leverera!![]()
Kommer va bort ett par dagar runt jul så för att få lite stämning så blev det att få in den tidigare i år!Har du fått upp granen redan?
Vi ska försöka hitta en fin en idag![]()
Well doneKommer va bort ett par dagar runt jul så för att få lite stämning så blev det att få in den tidigare i år!