• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Secret Santa 2017- The Tråd

Kom igen nu, det är några dagar kvar trotts allt ;)
Mitt paket kom fram och verkade vara uppskattat, men postlådan gapar tom. Vi får se om man har varit snäll nog.

Inte fått något heller men heller ej skickat. Litar dock inte på Postmord så jag ska lösa den biten själv! Hoppas bara jag får hem allt som ska med... :nailbiting:

Har fått paket men inte kunnat skicka iväg min då jag beställde något flera v sen som ännu ej kommit fram. Riktigt trist. Får komma på något efter jobbet.

Mitt paket postades redan den 7:e, men jag har inte sett någon öppning i tråden....hoppas att denna KSare har sparat det till julafton.

Ohhhh yeah!
Har nog varit snäll i år! :D
19B617B2-E893-44D4-87E1-7078296E670A.jpeg

1026A3E4-C15F-4760-A293-D09875A2D695.jpeg

Fint paket i lådan... spännande detta! Men, det får vänta några dagar till.
00D5C646-A1DA-49BE-A114-4A9FF464CE81.jpeg

Jodå, det höll länge.
Någon karaktär har jag icke!
Denna tomte känner mig lite för väl..

Tack så mycket herr Santa!
God jul! :)
D923CE2B-DE74-4F55-A0F2-B5302DB52DC8.jpeg

Senast ändrad:
Postnord har enormt mycket att göra för tillfället. Först har alla väldigt många handlat från kina. Sen blev blackfriday mer lyckat än beräknat. Sen så ska julklappar beställas och skickas.

Endast 0.015-0.07 % av alla pakets som skickas reklameras (Årligen). Tror och hoppas alla får sina paket levererade. Sitter själv på spänn och väntar att det paketet jag skicka ska dyka upp.

Woopwoop Tomten hade varit förbi idag!!!
Spännande. Vad kan det vara....
OI000535.jpg
Ett fint paket. Med trevlig julhälsning.
OI000536.jpg
Och det paketet... En Iphone!
OI000537.jpg
Nä vilken tur. Det var godis, läderband, ett automatverk och en spännande påse.
OI000538.jpg
Och i påsen. En supercool Camel trophy världstid klocka med fräckaste datumvisningen ever. :D
_20171219_170700.JPG

Tack snälla KS tomten.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp